شناسهٔ خبر: 171525 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر:

پلیس راه سیراف- عسلویه تا شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد

بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: پاسگاه پلیس راه سیراف- عسلویه تا شهریورماه تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: پاسگاه پلیس راه سیراف- عسلویه تا شهریورماه تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به ماموریت سازمان راهداری در خصوص احداث و نگهداری ساختمان‌های پلیس راه در کشور افزود: بازسازی اساسی همه ساختمان‌های پلیس راه در استان در دولت سیزدهم آغاز شده یا در دستور کار امسال این اداره کل است.

اخترشناس افزود: پاسگاه پلیس راه "سیراف- عسلویه" با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال از منابع ملی تا شهریور سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که نقش به‌سزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای در قطب انرژی کشور خواهد داشت.

وی از بازسازی اساسی قرارگاه پلیس راه استان و پاسگاه‌های پلیس راه گناوه و کنگان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان بوشهر یادآور شد: همچنین احداث ساختمان فرماندهی قرارگاه پلیس راه استان و بازسازی اساسی پلیس راه دالکی در برنامه‌های سال جاری این اداره کل است.

اخترشناس بیان کرد: اکنون پنج پاسگاه پلیس راه در استان بوشهر بر ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای نظارت می‌کنند.